lördag 25 oktober 2008

Höstlov

Igår började höstlovet. Igår blev jag förkyld. Det regnar oavbrutet. Är det inte fantastiskt vilken timing? Jag nyser och hostar, går runt i mjukisbyxor och tycker synd om mig. Dessutom har jag flera uppsatser, muntliga framföranden, prov och bokredovisningar att göra. Isn't life great? Jo det är det faktiskt. Jag har mat att äta. Tak över huvudet. En skön säng. Människor som älskar mig. Människor jag älskar. Lite pengar på banken. Drömar. Hopp. Ja, jag har det ganska bra :)

Just nu lyssnar jag på NIN och äter godis. Mina nyinförskaffade hörlurar har jättebra ljud. (Jag ser ut som en nörd i dem.)Jag mår som en prinsessa förutom den lilla petitessen förkylning.

Jag ser fram emot imorgon. Jag ska till Robin <3.

Ta hand om er och ät mycket godis!
L

Inga kommentarer: